۰۵ بهمن ۱۳۸۸

احساس بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان نسبت به تراکتور: من تراکتور را مثل وطنم آذربایجان دوست دارم


احساس بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان نسبت به تراکتور: من تراکتور را مثل وطنم آذربایجان دوست دارم

علی دایی افتخار مردم آذربایجان شامگاه گذشته در گفت وگو با خبرنگاران که از برنامه ورزش دو پخش شد نکات بسیار جالب و غرور انگیزی راجع به تراکتور گفت.

دایی گفت: تیم تراکتور خانه من است و من امروز افتخار می کنم که از سرزمینی که متعلق به آن هستم چنین تیم پرقدرتی وارد لیگ شده و نتایج بسیار خوبی گرفته است.

وی ادامه داد: تراکتور تیم مورد علاقه من از زمان کودکی بوده و الان نیز چون در پرسپولیس مسئولیت دارم پس از این تیم محبوب ترین تیم من است.

دایی تصریح کرد: من تراکتور را مثل وطنم آذربایجان دوست دارم چون هر دو متعلق به این آذربایجانیم.وی درباره رویارویی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز نیز گفت: من یقین دارم که این بازی یکی از بازی های زیبای لیگ برتر خواهد بود چون هر دو تیم به بازی زیبا اعتقاد دارند.

دایی افزود: اما چون من فعلا" ! سرمربی پرسپولیسم دوست دارم تیمم این بازی را برنده شود اما قول می دهم در تبریز نیز من هواداران بیشماری دارم چون متعلق به آذربایجان هستم.

www.gunaz.tv

هیچ نظری موجود نیست: